آمیـــتیس هدیه خوب خــــــــــــدا

هشتمین ماهگرد امی تیسمون

1391/6/5 22:41
نویسنده : مامانـــي
211 بازدید
اشتراک گذاری
.. امشب وارد ماه هشتم زندگیت شدی گلکم میتونی بگی ببا بابا وقتی بابا منو صدا میزنه به طرف من برمیگردی و میدونی اسم من چیه روی سینه ام به خواب میری و این حدود۲۰روزیه که اینجوری میخوابی.یعنی من دراز که میکشم تو روی سینم گوله میشی و شیر میخوری و همونجوریم شبها و بعد از ظهر ها خوابت میبره و این فرم خوابیدن جدیدته .و خلاصه راحت میخوابی و دردسری برای خوابوندنت نداریم. دو تا دندون یعنی دو تا مروارید خوشمل پایین لثه ات در اوردی و بابتش گاهی کمی تب داری و گاهی کمی ناارومی میکنی اما نه زیاد! کم اشتهایت خیلی زیاده ،به حدی که به زور یه نوبت کمکی میخوری و اونم فرنی یا حریره بادوم.تازه دو سه روزیه شیر پاستوریزه رو برات شروع کردم و با اون برات فرنی درست میکنم . اخ که موتور سواریت خیلی بانمکه!منظورم با دهنته و خیلی بانمک میشی همینطور دو سه روزیه که مماخ خوشگلتو جمع میکنی موقع ذوق کردن و خیلی بانمک میشی .الهی فدات بشه مامااان.. خیلی دوس داری به جای شخصیت عروسک هات باهات حرف بزنم و کلی ذوق میکنی و جیغ میزنی.ای جوووونم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)